Eurohydra spúšťa v týchto dňoch aj na Slovensku kampaň proti „rodovým stereotypom“. Európska komisia má totiž pocit, že „gender“ vymývania mozgov bolo v EÚ stále málo -

Eurohydra spúšťa v týchto dňoch aj na Slovensku kampaň proti „rodovým stereotypom“. Európska komisia má totiž pocit, že „gender“ vymývania mozgov bolo v EÚ stále málo

Branislav Michalka
30. novembra 2023
  Spoločnosť  

Vysoké ceny energií a potravín? Fiasko Západu na Ukrajine? Migrantský teror a kriminalita? Následky proticovidovej vakcinácie? Inflácia? Čo vás nemá. Najväčšou starosťou eurodúhových papalášov počas prichádzajúcich „sezónnych sviatkov“ (aby sme obetovali božstvu politickej korektnosti, čo mu náleží), sú – „pretrvávajúce rodové stereotypy“.

A preto nás príslušníci euroklanu revolučných komisárov oblažili na Slovensku (ale aj v ďalších guberniách Zväzu európskych dúhových republík – ZEDR) novou masívnou kampaňou s duchaplným kozmopolitným názvom: #EndGenderStereotypes – Skoncujme s rodovými stereotypmi!

Ilustračný obrázok, zdroj: youtube.com

Od zlého stereotypu zavaruj nás, ó Únia!

Tieto „stereotypy“, ktoré boli niekoľko tisíc rokov zaznamenaných ľudských dejín nazývané „normálnosťou“, podľa osvetových pracovníkov a aktivistov z euroválova (zaiste čo najdôkladnejšie vyškolených v papagájovaní eurohodnôt) majú „negatívny dopad, ktorý obmedzuje slobodné rozhodovanie a príležitosti u mužov, aj u žien“.

Preložené z newspeaku: feministky, transsexuáli a nebinárni občania sú pri pohľade na normálnych ľudí, ktorí sa odmietajú stať nenormálnymi, v strese a následne frustrovaní. Rovnako ako aj súdruhovia v európskom politbyre. Čo robiť? To, čo vždy v slušnej pokrokovej spoločnosti: z nenormálneho urobiť normálne a vyškoliť normálnych, že sú vlastne nenormálni práve vtedy, keď sú normálni.

Komisárka pre rodovú rovnosť Helena Dalliová dúfa v čo najširšie prehodnotenie normálnosti:

Dúfam, že naša kampaň bude podnetom na zamyslenie sa nad rodovými stereotypmi a prispeje tak k prehodnoteniu zaužívaných vzorcov správania.“

Rozdelenie ľudského rodu na dve pohlavia – mužské a ženské sú podľa Eurokomisie „klišé“ a podľa oficiálneho verbálneho eurobublania „vyvracaním klišé sa kampaň snaží propagovať rodovú rovnosť a vytvárať inkluzívnejšiu spoločnosť pre všetkých“.

Transformuj našu bačokrajinu, ó Únia!

A po týchto osviežujúcich, a zaiste väčšinou slovenských občanov dychtivo očakávaných správach, padáme opäť do bahna slovenskej dezolátnej reality. Portál Euractiv.sk vzlyká nad Slovenskom, a to oprávnene. Veď len povážte, táto eurogubernia je v rozbujnenosti rodových stereotypov len štvrtá od konca! Pred nami sú už len takí dezoláti ako Bulharsko, Maďarsko, Litva a Lotyšsko. Najlepšie je na tom Švédsko, kde blahodárne zákony šaríe už zrejme úplne vymazali rodové stereotypy.

Podľa Eurokomisie však teraz už prišiel čas pozrieť sa na rodovo stereotypný zúbok aj slovenským dezolátom. Kampaň „End gender stereotypes“ príde aj k nám, veď máme na ňu neodňateľné právo. Zaplatili sme si ju príspevkami do centrálno-bankového europrasiatka, a tak sa nám teraz za odmenu naše zanedbateľné peniaze vrátia zúročené v úžasnej kampani. To máte radosť, však? Aj my. Snáď sa už potom tých hrozných stereotypov zbavíme. Veď hľa, ako sa zarezávajú do tela mladej slovenskej demokracie. Tu sú očité svedectvá osvetových pracovníkov:

Podľa prieskumu až 73 percent Slovákov a Sloveniek (!) súhlasí s tvrdením, že „hlavnou úlohou ženy je starať sa o domácnosť“. To znamená, že dokonca aj slovenské ženy, nielen muži, sú natoľko zaostalé, že nevedia, aké krásne je každé ráno vstávať do práce, hrkať sa vlakom, autobusom či stáť v zápchach s autom, nechať sa buzerovať pokrokovým vedúcim a potom ísť radostne nakupovať kvalitné potraviny, najlepšie bezhotovostne, pokrokovo.

A rovnako stereotypne: to, že „hlavnou úlohou muža je zarábať peniaze“ si na Slovensku myslí 75 percent jeho obyvateľov. Pritom muži môžu napríklad byť aj takými dragqueen, alebo inými pokrokovými občanmi. Vedia to všetci, len tí naši bačovia nie. A ešte bulharskí zeleninári…

Až 83 percent slovenských respondentov je presvedčených, že ženy sú oproti mužom náchylnejšie robiť emocionálne rozhodnutia, pričom európsky priemer je 69 percent. Desivé! Potivé! Zimomriavkoidné a popieračské!

Až štvrtina Slovákov tiež nepovažuje za prijateľné, aby muži plakali. Pritom naprieč Zväzom európskych dúhových republík si to myslí len jeden z desiatich opýtaných. Ach, kam sme sa to prepadli!? Ako hlboko sme klesli!

Vyžeň démona klišé, ó Únia!

Ale na pomoc prichádza veda. Vedecké výskumy podľa zasvätených euromurárov už roky (!) dokazujú, že ženy nie sú v rozhodovaní a vedení ani menej racionálne, ani menej produktívne. No prosím, stačí sa len opýtať odborníkov a nepočúvať všelijakých nenávistníkov. Rovnako ako pri pandémii, vakcinácii alebo strategickom plánovaní ruskej porážky.

A práve preto sa s pomocou všemohúcej vedy, múdrych a rodovo vyrovnaných komisárov a komisárok, ako aj pravého budovateľského nadšenia začala od 23. novembra kampaň #EndGenderStereotypes , ktorá je súčasťou Stratégie rovnosti pohlaví Európskej komisie na obdobie rokov 2020 až 2025. Tu sú jej prvé plody:

https://end-gender-stereotypes.campaign.europa.eu/index_en

Čaká na nás záplava pozitívne a kreatívne naladených fotografií. Určite dobre zaplatených aj z našich daní. No nie je to sladučké? Hneď prvý obrázok nám ukazuje muža štrikujúceho ružový svetríček v MHD. Na druhom je veselý ujo migrant, učiaci deti v škôlke, zrejme namiesto toho, aby sa sám učil jazyk a kultúru hosťujúceho etnika.

Na ďalšom je statočná hasička, zrejme jedna z tých, o ktorých sa švédski hasiči z najlepšie rodovo vyrovnanej krajiny vyjadrili, že čakajú za autom, kým muži so sekerami idú do horiaceho domu. Dojímavá je snímka vzorovo vychudnutej modelky navlečenej do mierne plantavej uniformy a s veľkou čapicou nevojensky a nepredpisovo cez uši, ktorú vyznamenáva ďalšia súdružka za hrdinstvo. Zrejme v boji s prebytočnými kilami. Koleso šťastia završuje foto otecka s cumľovou fľašou a multietnickým ázijským dieťaťom.

Pod týmito unikátnymi a hlboko presvedčivými snímkami sa nachádza video, ktoré hravou a kreatívnou formou opakuje to isté. No a pod tým nasleduje zvolanie: Poďme konať spoločne!

Verím, že sa už trasiete od nedočkavosti, kedy aj vy budete môcť začať bojovať s rodovými stereotypmi. Už dlho vám nedali spávať a teraz je tu konečne príležitosť. Vezmite si ihly, vlnu a začnite. Alebo ešte lepšie: nechajte sa preoperovať na ženu a staňte sa hasičkou. Určite budete podávať rovnaké výkony ako muži. Najmä, ak ste boli predtým zápasníkom v džiu-džicu.

No ja už tuším, čo vás ešte trápi. Otázka, či títo skvelí a zodpovední ľudia, ktorí to všetko pre nás organizujú, majú dosť peňazí. Určite by ste im chceli ešte nejaké poslať. Netrápte sa, aj na toto mysleli, aby nám uľahčili život – prídu si po ne sami.

Až na evolučné veky, amen!


PODPORTE PORTÁL CHRISTIANITAS

Váš príspevok je životne dôležitý pre udržanie a ďalší rozvoj portálu.
Prosíme Vás, podporte nás sumou:

5 € 10 € 20 € 50 €

Bráňme spolu vieru, rodinu a vlasť!

PDF (formát pre tlač)

Najnovšie články

Mesiac máj oslávme úctou k Panne Márii dvanástimi cnostnými skutkami

Najväčší favoriti na budúceho pápeža a ich šance

Pokrokových katolíkov v USA sa zmocňuje panika: Mladí katolíci sú tradiční a postupne menia podobu farností. K zdeseniu strednej a staršej generácie…

Marián Kuffa je za svoju vernosť Bohu a učeniu Cirkvi znevažovaný aj vo vlastných radoch