„Umelkyňa“, ktorá predstavovala na olympijskej paródii Poslednej večere Krista, narieka, že sa jej vyhrážajú a chce „nenávistníkov“ žalovať -

„Umelkyňa“, ktorá predstavovala na olympijskej paródii Poslednej večere Krista, narieka, že sa jej vyhrážajú a chce „nenávistníkov“ žalovať


1. augusta 2024
  Krátke správy

Liberálny katolícky portál Katholisch.de zaujal k blasfemickej paródii na Poslednú večeru, ktorá sa odohrala pri otváracom ceremoniáli na OH v Paríži, od začiatku veľmi osvietené, inkluzívne a zmierlivé stanovisko. Neodvážil sa síce paródiu úplne obhajovať, ale hľadal tisíc „objektívnych“ dôvodov (podobný „postoj“ zaujali aj slovenské mienkotvorné katolícke, resp. ekumenické médiá), prečo situácia nie je až taká zlá, ako to kreslia netolerantné a ultrakonzervatívne živly.

Teraz sa však situácia preklopila do správnej progresívnej polohy, pretože aktéri paródie sa počas niekoľkých dní stačili pretransformovať, ako to už pri ľavicovo liberálnych a neomarxistických drzákoch býva zvykom, z útočníkov na obete. Toto salto umožňuje pokrokovým katolíckym médiám, ktoré zostali trochu zaskočené negatívnou odozvou nielen z tradicionalistických, ale aj oficiálnych cirkevných kruhov, znovu zaujať pokrokový a inkluzívny postoj.

Preto hneď a zahorúca informuje Katholisch.de, že „umelkyni“, ktorá stvárnila parodickú alternatívu Krista sa vyhrážajú nekalé tmárske živly, ktoré zrejme nemajú zmysel pre umenie, podobne ako ľudia v anglickom Southporte nemajú zrejme zmysel pre multikultúrne obohatenie a reagujú agresívne na zavraždenie troch dievčatiek. Liberálni komentátori sa v jednom aj druhom prípade okamžite prepli do polohy žalobcov proti netolerancii, nenávisti a vandalstvu. S razanciou a slovníkom, ktorý výrazne absentoval pri ich referovaní o paródii, aj vraždách.

Barbara Butchová, zdroj: youtube.com

Ale späť k „umelkyni“. Tou je dídžejka a aktivistka za práva žien, lesba Barbara Butchová. Po úžasnom umeleckom výkone, ktorý predviedla, jej od nekultúrneho a nechápavého publika začali chodiť urážky a vyhrážky na sociálnych sieťach. Jej právnička Audrey Msellatiová hovorí, že Butchová sa musí brániť proti „množstvu antisemitských, homofóbnych, sexistických a tukofóbnych urážok“. (Nový termín vo woke slovníku, ktorý znamená urážanie obéznych ľudí. To sme si nevymysleli, to tam skutočne bolo. pozn. red.)

https://katholisch.de/artikel/55095-nach-umstrittener-olympia-eroeffnung-kuenstlerin-reicht-klage-ein

Právnička dodáva:

Tí, ktorí útočia na Barbaru Butchovú, nemôžu zniesť skutočnosť, že ako lesbička, židovka a tučná žena zastupuje Francúzsko.“

„Umelkyňa“, ktorá už zase hrá tú úlohu, čo ide neomarxistickým aktivistom najlepšie – úlohu úbohej minoritnej obete (ktorá len tak mimochodom agresívne kope do kresťanského náboženstva a uráža kresťanov), sa k útokom vyjadrila nasledovne:

Celý život som odmietala byť obeťou: nebudem mlčať. Pôvodne som sa rozhodla, že nebudem komentovať debatu, aby som upokojila neprajníkov.“ Správy, ktoré však dostáva, sú podľa nej stále „extrémnejšie“: „A to len preto, že som mala možnosť reprezentovať rozmanitosť svojej krajiny prostredníctvom umenia a hudby.

A keď všetko pôjde dobre, tak bude za strašné utrpenie, ktoré jej netolerantní kresťania a dezoláti spôsobili, aj finančne odškodnená a nenávistníci, ktorí nemajú zmysel pre umenie budú potrestaní. No a teraz si predstavte, žeby sme neboli v EÚ. Potom by sa takejto významnej osoby ani nemal kto zastať! Alebo dokonca, hrôza pomyslieť, by sme nemali ani také skvelé umenie!

Ešteže tú úniu máme…

BM

Zdroj: Katholisch.de, ilustračný obrázok, zdroj – youtube.com


PODPORTE PORTÁL CHRISTIANITAS

Váš príspevok je životne dôležitý pre udržanie a ďalší rozvoj portálu.
Prosíme Vás, podporte nás sumou:

5 € 10 € 20 € 50 €

Bráňme spolu vieru, rodinu a vlasť!

PDF (formát pre tlač)

Najnovšie články

Francúzsko stojí na pokraji politického chaosu

Obnovení Latinského patriarchátu jeruzalémského a jeho první patriarcha Mons. Valerga

Pastoračné centrum vo Florencii chce „dekonštrukciu“ biblických textov o zákaze homosexuality. Tvrdí, že išlo len o historický kontext

Herézy a bludy, XV. časť: Blud Berengára z Tours