
Gender Barbie s hanbou končí: Nikto ju nekupoval

21. februára 2023
Krátke správy
Pred štyrmi rokmi sme s úžasom sledovali, ako najznámejší výrobca hračiek uviedol na trh bábiku „ženomuža“. Genderovo neutrálnu hračku. Dnes bezpohlavnú Barbie potichu sťahujú z trhu, nikto si ju totiž nechcel kupovať.

Povedzme to tak, ako to je. Biznis je biznis. A keď biznis nejde, aj aktuálna „woke karta“ sa musí zložiť. Genderovo neutrálna bábika Barbie totiž nijako neoslovila ani rodičov, ani deti.
A to je veľmi zaujímavé, pretože už pred šiestimi rokmi nás médiá oslnili štúdiou vedcov z univerzít v Londýne a Glasgowe, ktorá vyskúmala, že deti začínajú genderovo neutrálne hračky preferovať.
Následne v roku 2019 predstavitelia firmy Mattel tvrdili, že „hračky sú odrazom našej kultúry a pretože svet oslavuje pozitívny vplyv inklúzie, cítili sme, že prišiel čas predstaviť bezpohlavné bábiky“.
Nuž, ako sa hovorí, „nevydalo…“
Neostáva iné iba pýtať sa: „Kdepak asi udělali soudruzi chybu?“
Výrobca už napríklad musel aj v takej progresívnej krajine ako je Nemecko predaj týchto bábik ukončiť s tým, že tam ešte zákazníci nie sú na podobné inovatívne novinky pripravení.
MM
Zdroj: irozhlas.cz, nytimes.com, then24.com, ilustračný obrázok, zdroj – pixabay.com
PODPORTE PORTÁL CHRISTIANITAS
Váš príspevok je životne dôležitý pre udržanie a ďalší rozvoj portálu.
Prosíme Vás, podporte nás sumou:
Bráňme spolu vieru, rodinu a vlasť!