Ďalšia sexualizácia detí: Po Balenciage a Bennetone sa pridala aj značka Gucci -

Ďalšia sexualizácia detí: Po Balenciage a Bennetone sa pridala aj značka Gucci


19. januára 2023
  Krátke správy

Sexualizácia detí v módnom priemysle pokračuje v takej miere, že to už rozhodne nemôže byť náhoda. Po škandáloch značiek Balenciaga a Benneton sa pridala svojou „troškou“ aj značka Gucci.

Ilustračný obrázok, zdroj: pixabay.com

Módny dom Gucci oslovil do novej kampane speváka a skladateľa Harryho Stylesa, ktorý teraz spolu so značkou čelí vlne kritiky znechutených užívateľov sociálnych sietí, ktorí si už tiež – podobne ako my – myslia, že sexualizácie detí v súčasnej dobe už bolo naozaj dosť.

Styles, dospelý muž, totiž v novej kampani účinkuje v tričku s medvedíkom a pózuje vedľa detského matraca. Keď Gucci kampaň zverejnil na sociálnych sieťach, mnohí ľudia sa začali pýtať, prečo vlastne detský matrac musí byť súčasťou reklamy na oblečenie.

Rovnako zostala nezodpovedaná otázka, či už naozaj všetci tvorcovia módnych reklám „ochoreli“ a čo vlastne vyplýva z podstaty samotnej reklamy, kde vidíme muža v detskom oblečení s detským matracom…

MM

Zdroj: Daily Mail, ilustračný obrázok, zdroj – pixabay.com


PODPORTE PORTÁL CHRISTIANITAS

Váš príspevok je životne dôležitý pre udržanie a ďalší rozvoj portálu.
Prosíme Vás, podporte nás sumou:

5 € 10 € 20 € 50 €

Bráňme spolu vieru, rodinu a vlasť!

PDF (formát pre tlač)

Najnovšie články

Najväčšia hrozba pre svetový mier

Škandál okolo blasfemickej hry „Ježiš z Montrealu“ sa stupňuje

Británia čelí škandálu: Stovky moslimov falošne konvertovali na kresťanstvo, aby ich nemohli vyhostiť. V súkromí sú naďalej moslimami

Mesiac od tragického úmrtia Matúša a Márie