Biskup Athanasius Schneider ďakuje Benediktovi XVI. za jeho slová odmietajúce potraty, gender ideológiu a homosexualitu -

Biskup Athanasius Schneider ďakuje Benediktovi XVI. za jeho slová odmietajúce potraty, gender ideológiu a homosexualitu

Branislav Krasnovský
8. mája 2020
  Cirkev

V Nemecku bola publikovaná biografia pápeža Benedikta XVI. (vlastným menom Joseph Ratzinger). Autorom knihy o pápežovi je Peter Seewald, novinár a dlhoročný spolupracovník pápeža Benedikta XVI., ktorý s pápežom spolupracoval ešte v dobe pred jeho pontifikátom. V knihe je publikovaný rozhovor pápeža Benedikta XVI. V tomto rozhovore sa pápež pozastavuje nad hlbokou morálnou dekadenciou a úpadkom na Západe. Emeritný pápež Benedikt XVI. považuje všetky iniciatívy smerujúce k presadzovaniu potratov, homosexuality a gender ideológie v spoločnosti za prejav činnosti antikrista.

Podľa Benedikta XVI. sú mediálna exkomunikácia a ostrakizovanie odporcov potratov, gender ideológie a homosexuality neprípustné. V rozhovore Benedikt XVI. zdôraznil, že hovoriť o homosexuálnom manželstve pred 100 rokmi by bolo čistou absurditou, dnes sa to však považuje za normálne. Proti potratom a homosexuálnym zväzkom vystupoval Benedikt XVI. rozhodným spôsobom aj pred svojím pontifikátom. Veľkou hrozbou pre Cirkev je najmä diktatúra údajne humanistických ideológii. Odporcovia potratov, homosexuality a gender ideológie sú ostrakizovaní a v boji proti antikristovi, ktorý svojím protikresťanským vystúpením ohrozuje nielen Cirkev, ale celé ľudstvo, je potrebná masívna reakcia Cirkvi, pričom najsilnejšiu zbraň máme práve v modlitbe.

Kazašský biskup Athanasius Schneider poďakoval Benediktovi XVI. za jeho slová. Na stránkach portálu LifeSiteNews zverejnil komentár, v ktorom takisto odmietol bezbožnú povahu násilne presadzovanej genderovej ideológie, podporu potratov a presadzovanie homosexuality. Biskup Athanasius Schneider tvrdí, že podpora potratov, geneder ideológia, či násilné presadzovanie homosexuality sú javy charakteristické pre antikrista. Ide o ateistické, antikresťanské a blasfemické prejavy, ktoré sú charakteristickými črtami ideologickej vzbury proti Bohu a Božím príkazom.

Vraždenie nevinných a bezbranných nenarodených detí je do neba volajúcim zločinom. Jeremiáš hovorí, že Boh nás poznal ešte predtým, ako nás utvoril v lone našej matky (Jer 1, 5): Skôr, než som ťa utvoril v matkinom živote, poznal som ťa, skôr, než si vyšiel z lona, zasvätil som ťa, za proroka pre pohanov som ťa ustanovil. Žalm 139 hovorí o aktívnej Božej účasti na našom stvorení a utvorení v maternici (Ž 139, 13 – 16): 13 Veď ty si stvoril moje útroby, utkal si ma v živote mojej matky. 14 Chválim ťa, že si ma utvoril tak zázračne; všetky tvoje diela sú hodny obdivu a ja to veľmi dobre viem. 15 Moje údy neboli utajené pred tebou, keď som vznikal v skrytosti, utkávaný v hlbinách zeme. 16 Tvoje oči ma videli, keď som ešte nebol stvárnený, a v tvojej knihe boli zapísané všetky moje dni, len pomyselné, lebo som ešte ani jeden neprežil.

Pre katolíka preto nie je potrat otázkou práva matky na výber. Je otázkou života alebo smrti ľudského stvorenia, ktoré bolo stvorené na Boží obraz.

Vo Svätom písme sa pri stvorení človeka jasne hovorí, že Boh človeka stvoril na obraz Boží, ako muža a ženu (Gen 1, 26 – 28): 26 Nato Boh povedal: „Urobme človeka na náš obraz a podľa našej podoby! Nech vládne nad rybami mora i nad vtáctvom neba i nad dobytkom a divou zverou a nad všetkými plazmi, čo sa plazia po zemi!“ 27 A stvoril Boh človeka na svoj obraz, na Boží obraz ho stvoril, muža a ženu ich stvoril. 28 Boh ich požehnal a povedal im: “Ploďte a množte sa a naplňte zem! Podmaňte si ju a panujte nad rybami mora, nad vtáctvom neba a nad všetkou zverou, čo sa hýbe na zemi!”

Takže vo Svätom písme sú definované len dve ľudské pohlavia – muž a žena; presadzovanie iných pohlaví je blasfemickým rúhaním, útokom a vzburou voči Bohu.

Zdroj: wikipedia.org

Čo sa týka homosexuality, ide o hriech, ktorý sa Bohu nesmierne protivil a ktorý Boh jednoznačne odmietal. V knihe Levitikus (Lev 20, 13) sa hovorí jasne: 13 „Kto by spal s mužom tak, ako sa obcuje so ženou, obaja spáchali ohavnosť, musia zomrieť, ich krv bude na nich.”

Katolícka Cirkev dnes podľa Katechizmu katolíckej Cirkvi zaujala k homosexualite oveľa miernejší postoj ako Židia v biblických dobách.

Pod homosexualitou sa dnes v KKC chápe vzťah medzi osobami mužského alebo ženského pohlavia, ktoré pociťujú výlučnú alebo prevládajúcu pohlavnú príťažlivosť voči osobám toho istého pohlavia (KKC 2357).

Takisto sa konštatuje, že nemalý počet mužov a žien má hlboko zakorenené homosexuálne sklony, pričom ich nezriadená náklonnosť je pre väčšinu z nich skúškou. Homosexuálne osoby treba prijímať s úctou, súcitom a jemnocitom, pričom je potrebné vyhýbať sa ich diskriminácii (KKC 2358).

Vyhýbať sa diskriminácii však neznamená, že homosexuálne správanie máme tolerovať, alebo vnímať ako niečo normálne.

Čo je ale najdôležitejšie, homosexuálne osoby sú povolané k čistote. Čnosťami ovládania sa, ktoré vychovávajú k vnútornej slobode, niekedy aj pomocou nezištného priateľstva. Modlitbou a s pomocou sviatostnej milosti sa môžu a majú postupne a rozhodne približovať ku kresťanskej dokonalosti. (KKC 2359)

Podpora a ospravedlnenie potratov, homosexuality, alebo novej gender ideológie obsahuje ducha vzbury proti Bohu, charakteristické pre antikrista. Zástancovia potratov a homosexuality ale tvrdia, že zákaz potratov je nesprávny, odmietanie existencie iných biologických pohlaví je nedemokratické a diskriminačné, odpor voči homosexualite je útokom voči ľudským právam a láske.

Systematické presadzovanie potratov, homosexuality a gender ideológie, násilne presadzovanej v dnešnej modernej spoločnosti, vníma biskup Athanasius Schneider v globálnom meradle ako prejav fungovania skrytej sily, ktorej ideologický program je v zásade ateistickým, antikresťanským a blasfemickým. Ide o tendencie priečiace sa Božím príkazom. Antikrist odmieta Boží plán spasenia ľudí, pravdu o Božom vtelení, cíti nenávisť voči Bohu a ľuďom a stavia sa na miesto Boha.

Na záver biskup Athanasius Schneider hovorí: „Človek a antikrist však nie sú Bohom, nikdy nemali, nemajú a ani nebudú mať neobmedzené právo na ľudský život, nebudú môcť určovať charakter ľudskej sexuality, či meniť božie rozhodnutia ohľadne pohlaví človeka. Kto sa snaží spomenuté trendy presadzovať v živote spoločnosti a súhlasí s nimi, nesie v sebe autentické znaky ducha antikrista. 

zdroje: Kath.net, LifeSiteNews.com, pch24.pl

PDF (formát pre tlač)

Najnovšie články

Návrat špiónománie alebo Sokrates – vzor všetkých špiónov a ako som sa ja stal špiónom

Koniec tridentskej sv. omše v americkom Marylande? Niektorí katolíci sú z rozhodnutia Vatikánu smutní, iní nie

Rozhodne sa Poľsko pre deportácie ukrajinských mužov na Ukrajinu?

Kostnický koncil – náhľad do jeho obradov a liturgických úkonov