Súdruh Šimečka z PS radí biskupom, čo majú odkázať voličom -

Súdruh Šimečka z PS radí biskupom, čo majú odkázať voličom


21. septembra 2023
  Krátke správy

Najmladší dedič ľavicovo-liberálneho duchovného kniežatstva z dynastie Šimečkovcov, sa v relácii bývalej saleziánskej odchovankyne Kovačič Hanzelovej na extrémistickom denníku SME, rozhodol trochu podumať nad tým, čo by mali slovenskí biskupi občanom pred voľbami odkázať.

Zdroj: youtube.com

Kovačič Hanzelová najprv zacitovala z vyhlásenia slovenských biskupov k voľbám, pričom sa Michal Šimečka súcitne a útrpne, ale s tolerantným pochopením usmieval. V odpovedi sme sa dozvedeli prečo. Nepáčilo sa mu, že biskupi odhovárajú katolíkov od volenia strán propagujúcich LGBT a džender ideológiu:

Nerozumiem tomu až tak presne, že čo je to ideologická kolonizácia. A čo je to ideológia dženderu alebo LGBTI, ako sa často vraví. Pre mňa to nie je ideológia, pre mňa to je o ľuďoch a právach konkrétnych ľudí.“

To je ale u predsedu neomarxistickej strany fatálna neznalosť. Alebo je to maskovaná pravicová úchylka? Ale radšej nehovorme o úchylkách, mohlo by to byť nesprávne pochopené. My chceme tiež poradiť. Pokiaľ Michal Šimečka nevie, čo je to ideologická kolonizácia, nech si prečíta spisy hlavného mentora neomarxizmu súdruha Antonia Gramsciho (prípadne klasikov Frankfurtskej školy), v ktorých sa jasne opisuje, ako infiltrovať a kolonizovať kresťanskú civilizáciu tak, aby sa z nej stala „civilizácia“ ľavicová, progresívna a neomarxistická. Skrátka PS – civilizácia.

A ako poradil na oplátku on katolíkom? Súdruh predseda samozrejme vie, že pokroková kritika musí byť predovšetkým konštruktívna. A preto aj on radí slovenským biskupom, že namiesto odhovárania od podpory krásnej dúhovej budúcnosti, by mali ako lojálni občania EÚ nabádať veriacich ku konaniu, ktoré je v záujme všeobecného dúhového blaha, a to sa dá dosiahnuť len porážkou extrémistickej hydry:

Mrzí ma, že Konferencia biskupov nevyužila túto príležitosť, aby aj pozitívne vyzvala ľudí, aby išli voliť. A hlavne, aby nevolili strany, ktoré sú extrémistické, ktoré nás chcú zatiahnuť niekde na východ, ktoré ohrozujú základné demokratické princípy a ktoré nás môžu voviesť aj do izolácie. Toto by podľa mňa malo zmysel a zdá sa mi, že v tomto to bola nevyužitá príležitosť.“

Musíme však súdruha predsedu upokojiť – nie je to príležitosť posledná. Už čoskoro možno dostanú slovenskí biskupi množstvo nových príležitostí, aby osvedčili svoju pokrokovosť, flexibilitu a možno aj dúhovosť.

Následne sa spustila v dialógu medzi Kovačič Hanzelovou a Šimečkom utešená dialektická hra, v ktorej mu ona predhodila „obavu“ konzervatívnych voličov, ktoré on s údivom odmietol. Bola to obava z toho, že aj deti si budú môcť zmeniť pohlavie. Šimečka odpovedá :

Nie, to je inak ďalšie zo zavádzajúcich tvrdení…

Ale samozrejme, aj v USA, Británii alebo v západnej Európe to boli pred 20 rokmi „zavádzajúce“ tvrdenia. Nikto z neomarxistických revolucionárov nemal vtedy v oficiálnom programe pohlavné mrzačenie detí a mladistvých. To príde akosi samo a potichu. O to sa už postarajú usilovní súdruhovia z mimovládnych organizácií. Tak načo by to mali konkretizovať v programe, keď sa to dá naznačiť všeobecnými floskulami?

A netreba im to ani radiť, oni to robia úspešne už celé desaťročia. Preto im teraz zostalo trochu času, aby mohli poradiť biskupom.

BM

Zdroj: SME, titulný ilustračný obrázok, zdroj – youtube.com


PODPORTE PORTÁL CHRISTIANITAS

Váš príspevok je životne dôležitý pre udržanie a ďalší rozvoj portálu.
Prosíme Vás, podporte nás sumou:

5 € 10 € 20 € 50 €

Bráňme spolu vieru, rodinu a vlasť!

PDF (formát pre tlač)

Najnovšie články

Po honbe na „extrémistov“ v nemeckej cirkvi prichádza podobný pohon aj v rakúskej cirkvi: Musíme zachrániť liberálnu demokraciu!

Liberálna demokracia je žalárom pre dobromyseľných a cestou do Pekla alebo Liberálna revolúcia ako nástroj diablovej vzbury

Totálny škandál na prvom Katolíckom svetovom dni detí v Ríme, organizovanom pápežom: Deťom tancoval transsexuálny umelec!

Křesťanství v pojetí Ortegy y Gasseta, II. část